De dammenroute - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Leo & Renee Jedrzejak-Otter - WaarBenJij.nu De dammenroute - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Leo & Renee Jedrzejak-Otter - WaarBenJij.nu

De dammenroute

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Leo & Renee

28 Juni 2016 | Nederland, Middelburg

Het logeeradres van "vrienden op de fiets" was geen succes. Waarschijnlijk eens maar nooit meer.
Wat een enorme prachtige toko's met veel grond in Oostvoorne en Rockanje! En die tuinen, zo keurig onderhouden. Het was schitterend om van eiland naar eiland te fietsen. De dammen en waterkering toch wel heel vernuftig. Vergezichten over zee en binnenwateren.
Minder geweldig was dat de route slecht was aangegeven her en der. En bij Renesse hebben we 10 km over een waardeloos schelpenpad gefietst alsof het los zand was; we gleden op de fiets vooruit en waren soms bang om te vallen, zeker Leo met z'n heup. En als klap op de vuurpijl nog even een klimmetje van 25%. Vanaf dat moment liet het schakelsysteem van m'n fiets het weer regelmatig afweten.
Maar goed weer gehad, lekker koffie gedronken in Goederee( mooi oud plaatsje), niet veel wind en we liggen nu heerlijk in het tuinhuis bij Atje en Lieuwe(schoonouders van Jeroen) .

• 29 Juni 2016 - 09:24

Aly:

Jullie zijn vlak langs Rikste gefietst. Woont nu in Brielle maar voorheen Rockanje. Wat je zegt over Oostvoorne en Rockenje klopt. Ze noemen het daar ook de "zwarte dorpen". Vandaar die grote huizen. watvervelend Renee dat je fiets af en toe weer kuren vertoont . Jullie schieten al lekker op. Duiken vandaag België in, denk ik. Duimen voor mooi weer en weinig wind.
    (Leuk weer die berichtjes).