Voorbereiding - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Leo & Renee Jedrzejak-Otter - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Leo & Renee Jedrzejak-Otter - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Leo & Renee

24 Juni 2016 | Nederland, Leeuwarden

Inmiddels zijn we 65 plussers en hebben wat lichamekelijke mankementen. Toch blijft een fietsvakantie trekken. Dat gaan we vanaf morgen doen op de elektrische fiets!
Na veel erover te hebben gekezen en uitgeprobeerd hebben we voir de Flyer gekozen. Na 40 km fietsen bleek mijn naaf kapot. Binnen enkele dagen was die vervangen en konden we naar Frankrijk. Na 250 km bleek ik weer herzelfde mankement te hebben! Vanmiddag een gerepareerde fiets opgehaald. We duimen.
Ipv naar Saintes in Frankrijk te fietsen, was de bedoeling want we waren daar gestopt met onze fietstocht, hebben we besloten het wat dichter bij te houden. Beter voor onze gemoedsrust mnt fiets en de heup en knie van Leo. We zijn er klaar voor.

• 25 Juni 2016 - 15:50

R.f.Jedrzejak: