1e dag - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Leo & Renee Jedrzejak-Otter - WaarBenJij.nu 1e dag - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Leo & Renee Jedrzejak-Otter - WaarBenJij.nu

1e dag

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Leo & Renee

26 Juni 2016 | Nederland, Leeuwarden

We vertrokken een beetje laat want de B&Bs waar we wilden eindigen leken vol en de adressen "vrienden op de fiets" met eigen douche en toilet ook! Dus toch maar weg. Halverwege de afsluitdijk begon het te miezeren maar de temp was aangenaam. In Anna Paulovna aangekomen zochten we een hotel: vol en in de buurt alles vol!! Toen een vroegere goede kennis gebeld en ja hoor daar zijn we nu: heel gezellig in Wieringenwaard. Wel 105km gefietst de 1e dag. Stramme knieën en kuiten en Leo des te meer. Morgen naar Oegstgeest.

• 26 Juni 2016 - 10:34

Reina:

Dat viel dus niet echt mee de eerste dag! Veel elektrisch fietsende 'ouderen'

• 26 Juni 2016 - 10:53

Fokke:

Renee,
    Heeft de nieuwe naaf zich goed gehouden ?

• 26 Juni 2016 - 14:44

Dorcas Et Franz:

Vous avez du mistral ????
    On veut des photos
    Je traduis du mieux que je peux a Franz, il est fier de vous.....
    Des bises

• 26 Juni 2016 - 19:18

Aly:

Jullie zijn dus al weer lekker bezig. Gelukkig dat jullie nog voldoende in de accu hadden. 105 km. is al een hele afstand. De dijk al over, dus het wordt alleen maar leuker.